Bossche studentendebat 13 maart afgelast

Het Bossche Studentendebat van maandagavond 13 maart gaat niet door. Reden is dat er te weinig aanmeldingen zijn.

Avans Hogeschool: locatie Onderwijsboulevard 215, 5223 DE, 's-Hertogenbosch

AMR-lid en Avansstudent Communicatie Luc Goos zou samen met Ralph van Ierland, D66-lid en student aan de TU/e, het debat organiseren. Goos: “Het is natuurlijk balen dat het niet doorgaat. Voor de studenten was het een mooie kans om in gesprek te gaan met leeftijdsgenoten die kandidaat staan voor de Provinciale Staten.”

Van Ierland vervolgt: “We waren graag het debat aangegaan met de studenten. Je kunt dan altijd mooi de verschillen en overeenkomsten in de partijplannen uitlichten. Mijn oproep aan studenten is in ieder geval om echt te gaan stemmen, want de keuzes die gemaakt gaan worden gaan over onze toekomst.”

Wil je goed voorbereid naar de stembus aanstaande woensdag? Vul dan een stemwijzer in of bekijk de verkiezingsprogramma's, website en socials van de politieke partijen.