Keep an Eye Animation Talent Award 2022 voor Avans alumnus

Alumnus Puck Paassen van de opleiding BA Illustrated & Animated Storytelling van St. Joost School of Art & Design & MA Animation Master Institute of Visual Cultures is de winnaar van de Keep an Eye Animation Talent Award 2022. Deze prijs is uitgereikt tijdens Playgrounds BLEND in Breda en mogelijk gemaakt door de Keep an Eye Foundation, een organisatie die aankomend talent ondersteunt via beurzen, prijzen, shows en festivals.

Puck Paassen Talent Award 2022 Master Animation St Joost School of Art

Op 2 november presenteerden 5 genomineerde oud-studenten van de masteropleiding Animation hun project aan een professionele jury in het Chassé Theater in Breda. Puck Paassen presenteerde haar webcomic ‘How to adult’, wat goed in de smaak viel bij de jury. “We choose this artist because of her authentic voice, and equally authentic characters. The storytelling, style, characters and vibe match perfectly. Puck Paassen has the potential to create a true unique project that can bring great reassurance for all of us that don't want to grow up.” Puck krijgt een ontwikkelbudget van 6.000 euro waarmee zij haar eigen project een stap verder kan brengen.

Aanmoedigingsprijs

De Keep an Eye Animation Talent Award is een aanmoedigingsprijs voor een animatietalent dat onlangs is afgestudeerd aan de 1-jarige Masteropleiding Animation van het Master Institute of Visual Cultures - St. Joost School of Art & Design.