Pabo deeltijd opleiding Avans Hogeschool

Zij-instroom Leraar Basisonderwijs

Word in 2 jaar leraar basisonderwijs met het zij-instroomtraject van Avans Hogeschool. Ben jij in het bezit van een hbo- of wo-bachelor en heb je maatschappelijke en beroepservaring? Dan krijg je de kans om snel het klaslokaal in te stappen. Samen met een schoolbestuur bereiden we je voor op een betekenisvolle rol in het leven van kinderen van 4 tot 12 jaar.

In het dynamische vak van leerkracht draag je bij aan de ontwikkeling van kinderen. Je werkt in een gemotiveerd team en gaat de dialoog met ouders aan. Als zij-instromer in het basisonderwijs ontwikkel je interessante lessen en activiteiten waarmee je de ontwikkeling van kinderen stimuleert. Je onderzoekende en kritische houding verlegt je eigen grenzen en met een coachende aanpak haal je het beste uit de kinderen en jezelf.

Pabo zij-instroom in 2 jaar

Help mee om het lerarentekort te bestrijden en ontdek het boeiende pad naar het leraarschap. Met een afgeronde hbo- of wo-opleiding en een positief geschiktheidsonderzoek sta je binnen no time voor de klas. Het tweejarig Pabo zij-instroomtraject biedt de mogelijkheid om je bevoegdheid voor leraar basisonderwijs te behalen, met begeleiding van Avans en de school waar je werkt. Voor dit leerwerktraject kan de school zelfs subsidie aanvragen.

Meer info zij-instroom basisonderwijs

Neem de sprong en bekijk het online magazine over het zij-instroomtraject onderwijs. Voor meer info over deze deeltijdopleiding en alle aanmeldinformatie kijk je verder op de opleidingspagina van Leraar Basisonderwijs.