SELFLEX SELFLEX Het SELFLEX consortium onderzoekt hoe instructieontwerp en technologie inzetbaar zijn om zelfregulerend leren van hoger-onderwijsstudenten te bevorderen, rekening houdend met de leeromgeving en hun motivatie. Bekijk project
Vooroordelen van docenten bij de beoordeling van studenten Vooroordelen van docenten bij de beoordeling van studenten Het doel van dit project is het in kaart brengen in hoeverre docenten bevooroordeeld kunnen zijn bij de beoordeling van studenten. Bekijk project
Effectieve leerstrategieën en zelfstudie Effectieve leerstrategieën en zelfstudie Voor hbo-studenten is het belangrijk dat ze tijdens hun zelfstudie effectieve leerstrategieën gebruiken. In dit project bekijken we hoe we dat kunnen bevorderen. Bekijk project
Formatief handelen en kwaliteitsbesef Formatief handelen en kwaliteitsbesef Een onderzoek naar het effect van formatief handelen op kwaliteitsbesef binnen een propedeuse vak van de opleiding mechatronica. Bekijk project
Formatief handelen in de propedeuse. Hoe dan? Formatief handelen in de propedeuse. Hoe dan? In dit onderzoek wordt het effect van formatief handelen op zelfregulatie, motivatie en prestatie onderzocht binnen de context van een propedeuse vak. Bekijk project