De cursus Social selling en content marketing biedt jou alle handvatten om je eigen leadgeneratieplan te ontwikkelen én uit te voeren.
Klanten verleiden en behouden
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over jouw producten en diensten: via websites, blogs en social media. Met relevante en 'engaging' content, content waarmee je jouw doelgroep betrekt bij je merk, verleid en behoud je jouw (potentiële) klanten.
Leadgeneratieplan
Met een contentmarketing- en social selling strategie til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Weinig organisaties hebben een planmatige aanpak. Met een leadgeneratieplan help je de organisatie in contact te komen en te blijven met (potentiële) klanten.
Verschillende vraagstukken
Je gaat onder meer op zoek naar antwoorden op de vraag hoe je de bekendheid van jouw bedrijf vergroot. Hoe je nieuwe klanten in een online omgeving vindt. Hoe je in contact komt met jouw klanten. Hoe je aan de juiste content en inspiratie komt. En hoe je dat allemaal planmatig aanpakt.
Specificaties cursus
Cursusspecificaties | |
---|---|
Duur | 7 bijeenkomsten in 10 weken |
Lesdagen | Maandag van 14.40 - 21.30 uur (Breda) Donderdag van 14.40 - 21.30 uur (Den Bosch) |
Leslocatie | Breda, Hogeschoollaan 1 Den Bosch, Onderwijsboulevard 215 |
Studiebelasting | 8 uur zelfstudie per week, naast bijeenkomsten. |
Toetsing | Presentatie en verdediging leadgeneratieplan |
Certificaat | Na succesvolle afronding ontvang je een certificaat van deelname. Wil je de volledige opleiding volgen, dan kun je met jouw certificaat mogelijk vrijstellingen krijgen. |
Kosten cursus | € 1.500 inclusief toetsingskosten |
Kosten studiematerialen | Ongeveer € 50 |
Start | Week van 28 augustus 2023 Week van 29 januari 2024 |
Aanmelden tot | Start augustus: 30 juni 2023 Start januari: 17 december 2023 |
Toelatingsadvies
Wij adviseren een havo- of mbo niveau 4-diploma en een relevante werkplek om de studieopdrachten uit te voeren. Als je vragen hebt of je aanmeldt, krijg je een adviesgesprek met de studieadviseur, zodat je zeker weet dat de cursus goed aansluit.
Aanvullende info
Deze cursus is onderdeel van de bachelor- en Associate degree deeltijdopleidingen Commerciële Economie, Marketing Management en Ondernemerschap & Retail Management. Je volgt deze samen met studenten van de twee- of vierjarige deeltijdopleiding. We noemen het hier een cursus, binnen de opleiding hebben we het over een module.
Cursusvoorwaarden
Je hebt als cursist verschillende rechten en plichten. Lees meer over de cursusvoorwaarden.