portretfoto Susan Klijsen-van Elteren

Susan Klijsen-van Elteren

Susan Klijsen-van Elteren

Susan Klijsen-van Elteren is onderzoeker bij het lectoraat New Marketing.

Susan werkt sinds 2009 bij Avans Hogeschool. Haar expertises zijn brand- en innovatiemanagement.

Susan specialiseerde zich de afgelopen jaren in branding en concepting. Zij volgde hiervoor diverse opleidingen: Commerciële economie en een master Imagineering in Breda, retailstyling aan Academie Artemis in Amsterdam en binnenhuisarchitectuur aan de Interieuracademie in Utrecht. Daarnaast werkte zij samen met diverse adviesbureaus om conceptontwikkeling in de praktijk te zien: fullservice reclamebureau Ogilvy in Amsterdam en strategisch retailadviesbureau Crossmarks in den Bosch.

Susan doceert brandmanagement aan Avans Hogeschool. Als pionier kijkt zij graag vooruit op wat nog gaat komen en vertaalt dit naar merken. Een merk geeft tenslotte vorm aan wie je bent, waar je voor staat en waar je heen wil. Een merk kan de identiteit van een organisatie versterken. Tegelijkertijd kan een merk mensen en de maatschappij verbinden, inspireren en uitnodigen. In de huidige tijd zijn merken niet langer een instrument van marketing, maar staan zij symbool voor inspirerende, betekenisvolle organisaties.

Voilg Susan ook via LinkedIn