, door

ETI mini-conferentie

Prachtige studentprojecten met impact, and here are the results!

Avans studenten hebben in periode 3 en 4 van het academiejaar 2020-2021 vanuit verschillende opleidingen aan een groot aantal opdrachten van de lectoraten van het Expertisecentrum Technische Innovatie gewerkt met verrassende en leuke resultaten tot gevolg. Deze opdrachten verbinden de praktijk van het werkveld met het onderwijs en leveren zo praktisch bruikbare inzichten en resultaten op voor de praktijkpartners en het onderwijs.

Deze resultaten presenteren zij vol trots tijdens deze 3e editie van de ETI mini-conferentie op donderdagmiddag 8 juli 2021 van 13.00 – 15.00 uur. Ze pitchen in het kort de probleemstelling, de onderzoeksvraag en het resultaat van hun projectopdracht. Deze opdrachten hebben allemaal een connectie met de onderzoekslijnen van één of meerdere lectoraten van het Expertisecentrum Technische Innovatie. Na afloop is er een mogelijkheid om met groepjes studenten in gesprek te gaan in virtuele meet & greet sessies.

Meld je alvast aan via deze aanmeldlink

Meer informatie over deze mini-conferentie,  de projecten, de studenten en vooral de impact die deze hebben lees je in het speciale online magazine.

Wij wensen je veel plezier en leuke, inspirerende ontmoetingen met onze studenten toe!