, door

Symposium Jeugdprofessionals New Skool

Het is zover! Vanaf nu kun je je inschrijven voor het symposium Jeugdprofessionals New Skool, georganiseerd door het Lectoraat Jeugd, Gezin & Samenleving van Avans Hogeschool.

Anders werken, anders opleiden en anders onderzoeken: er gebeurt veel in het jeugddomein. Samen ontdekken wat inclusieve methodieken, zinvolle technologieën en sterkste organisatievormen zijn. Daar werkt het Lectoraat Jeugd, Gezin & Samenleving samen met studenten en werkveldpartners hard aan. We willen nieuwe kennis delen en verder ontwikkelen: samen onderzoekend leren. Ook met jouw organisatie.

Tijdens het symposium zijn er 2 workshoprondes met ieder 8 thema's over innovatieve werkwijzen van moderne jeugdprofessionals. Bijvoorbeeld werken met polarisatie, werken met virtual reality en hybride werken.

Datum: donderdag 16 juni 2022 van 12.00 - 17.30 uur
Locatie: Seats2Meet LocHal Tilburg

Het symposium is geaccrediteerd met 3 punten door SKJ en V&VN.

Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen. Meer informatie en aanmelden