Donderdag 21 september is het Wereld Alzheimer Dag. De gemeente Oosterhout grijpt die gelegenheid aan om samen met burgers naar oplossingen voor dementieproblematiek te zoeken. Ook Avans Hogeschool is erbij betrokken.

City Challenge

De gemeente wil het leven van mensen met dementie en hun omgeving aangenamer maken, samen met inwoners en mensen uit het werkveld. Tijdens de bijeenkomst op 21 september worden mensen uitgedaagd met oplossingen te komen. Daarom organiseert de gemeente een City Challenge, met een uitvoeringsbudget van 15.000 euro.

Werkplaats Sociaal Domein

John Dierx, lector van het lectoraat Leven Lang in Beweging van Avans Hogeschool, zal als lid van de jury de inzendingen beoordelen. Oosterhout is aangesloten bij Werkplaats Sociaal Domein, een samenwerkingsverband van lectoraten, hogescholen, gemeenten en organisaties op het sociale domein van maatschappelijke ondersteuning, jeugd en participatie.

Inloop: 14.30 uur
Start: 15.00 uur
Eind: 17.30 uur

BOCK
Paterserf 10
4904 AR Oosterhout

Aanmelden kan per e-mail.