Roos Robben
Het leukste project tot nu toe was het bedenken van een reclamecampagne voor Sire, over het nut van repareren.
Dynamiek
Roos vindt de studie Business Innovation superleuk: “Er is een grote diversiteit aan mensen en er zijn evenveel jongens als meiden. Dat vind ik heel prettig voor de dynamiek van de opleiding. Het uitdagende stuk is dat ik als mbo’er niet supergoed kan leren. Ik moet dan ook best hard mijn best doen, maar ik heb het so far wel allemaal mooi gehaald. Daarom is de voldoening ook des te groter! Wat ik verder fijn vind is de omgang met de docenten, die is heel gemoedelijk. De docentenkamers zijn altijd open en ik loop gewoon binnen met vragen.”
Brand onderzoek
“Het leukste project tot nu toe was het bedenken van een reclamecampagne voor Sire, over het nut van repareren. Hiervoor moest er flink brand onderzoek gedaan worden. Vervolgens is ons concept ook in de zomer van 2020 op tv gekomen als reclamespotje. Hoe tof is dat!”
Creatieve ideeën
“Je kiest voor deze opleiding als je het interessant vindt om jouw creatieve ideeën commercieel te vertalen naar de doelgroep. Je kunt een idee hebben, maar hoe weet je of er een markt is voor je innovatie. Dat leer je bij ons. Voor mij is het een goede match tussen ondernemerschap, innovatie en creativiteit.” Roos is ook actief in het social media- en promotieteam van de opleiding. Daarbij verzorgt ze items voor social media en vertelt ze meer over de opleiding tijdens bijvoorbeeld open avonden.