Op bedrijfsbezoek bij Bavaria

We kregen een rondleiding langs het hele productieproces.

De rol van de accountant verandert. Hoe? Dat leerden de tweedejaarsstudenten Accountancy in een gastcollege van Martin Sprengelmeijer en tijdens een bedrijfsbezoek aan Bavaria. Studenten Ilse Dietvorst en Martine Kuijlaars doen verslag.

Volgens Martin Sprengelmeijer, werkzaam bij DRV Accountants & Adviseurs, wordt de beroepspraktijk steeds meer adviserend, als gevolg van automatisering. Het is voor ons als studenten belangrijk om te weten hoe onze werkzaamheden er in de toekomst uit gaan zien.

Op bedrijfsbezoek bij Bavaria

Na het gastcollege stond een bedrijfsbezoek aan Bavaria op het programma. Het bedrijfsbezoek werd georganiseerd omdat de laatste periode van dit collegejaar betrekking heeft op de productieonderneming. Bij Bavaria zagen we hoe de geleerde theorie er in de praktijk uitziet.

De stof gaat leven

We kregen een rondleiding langs het hele productieproces. Studenten en docenten mochten op verschillende momenten proeven van de tussenfases in dit proces. Zo gaat de stof een stuk meer leven. De dag werd afgesloten met bowlen en steengrillen.