Doe mee en maak jouw idee werkelijkheid!

Heb je een top-idee dat je graag wilt uitvoeren, maar mis je budget of ondersteuning? Doe dan mee aan een nieuwe editie van Het Beste Idee en lever je plan uiterlijk 1 januari in.

Het Beste Idee is een wedstrijd van de Academie voor Industrie & Informatica (AI&I). Als student en docent van deze academie kun je een origineel, innovatief en inspirerend idee inleveren. Je maakt dan kans om dit te mogen presenteren aan een vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van bedrijven en de directie van de AI&I. Die bepaalt welke 3 plannen winnen. De deelnemers krijgen een startbudget, expertise, tijd en ruimte om hun idee naar een volgende fase te brengen.

Drankautomaat

De afgelopen editie wonnen David (student WTB) met een aandrijving om gewone fietsen eenvoudig om te bouwen naar elektrische fietsen en Ralph en Jan (studenten BI en WTB) met hun idee voor een festival-drankautomaat.

Inschrijven

Als student van of docent aan de opleidingen Communication & Multimedia Design, Werktuigbouwkunde, Electrotechniek, Technische Informatica, Informatica en Technische Bedrijfskunde in Den Bosch kun je je inschrijven t/m 1 januari 2020.

In januari volgen de presentaties voor de jury en van februari t/m juni gaan de geselecteerde deelnemers van start met het realiseren van hun idee. Hier kun je je inschrijven of meer te weten komen.