Open avond en Open dag voltijd/duaal 31 januari en 1 februari

31 jan. & 1 feb.
Breda, Den Bosch en Tilburg
Aanmelden

We kijken ernaar uit om jou met één van je ouders op onze locaties te ontvangen. Kom langs op de Open avond van 18.00-21.30 uur en/of Open dag van 10.00-13.30 uur om onze studenten en docenten te ontmoeten. Om sfeer te proeven en te ervaren of een opleiding en studeren bij Avans bij je past.

Op de Open avond en Open dag zijn er geen uitgebreide opleidingspresentaties. Die kun je volgen tijdens de online Open avonden op 21, 22 en 23 januari. Op onze locaties ga je ervaren of de opleiding waarin jij interesse hebt ook echt iets voor je is. Je ontmoet de docenten en studenten en gaat met ze in gesprek. Proef meteen de gezellige sfeer. Weet je nog niet precies welke opleiding(en) je wilt bezoeken? Kom ook dan zeker een kijkje nemen. Er zijn verschillende algemene presentaties die je een stapje verder helpen in je studiekeuze.

Open avond en Open dag voltijd/duaal 31 januari en 1 februari

31 jan. & 1 feb.