Betekenisvolle marketing Betekenisvolle marketing In dit project onderzoekt het lectoraat in hoeverre en in welke vorm betekenisvolle marketing ingezet kan worden. Bekijk project
Betekenisvolle marketing in de detailhandel Betekenisvolle marketing in de detailhandel In dit project onderzoeken kenniskringleden betekenisvolle marketing in detailhandel en hoe dit te vertalen valt naar de winkelvloer. Bekijk project
Ecosysteem Mapping Afgerond Project Ecosysteem Mapping In dit project onderzochten onderzoekers Wouter Swenneker en Kaj Morel van het lectoraat New Marketing, verbonden aan het Centre of Expertise Brede Welvaart en Nieuw Ondernemerschap, wat de natuur ons kan leren om de marketing te verbeteren. Bekijk project
Groene Groei Groene Groei Groei is een belangrijk thema voor bedrijven en marketeers. Maar, waar ze tegelijkertijd mee worstelen is hoe zij op een groene manier kunnen groeien. Bekijk project
Marketing Sustainable Innovations Marketing Sustainable Innovations Het doel van Marketing Sustainable Innovations is inzicht krijgen in hoe de stap naar circulariteit kan worden gemaakt en hoe bedrijven dit met hun stakeholders en klanten optimaal kunnen realiseren. Bekijk project