Met trots presenteren we de nieuwe positionering van Avans Hogeschool: ‘Avans yourself’. Vanaf 2023 delen we deze positionering breed naar de buitenwereld in al onze communicatie. Maar we gaan het vooral doorleven en samen waar maken.
Marketingstrateeg Esther Zimmerman van Dienst Marketing Communicatie en Studentzaken (DMCS) licht toe waar de kracht en de uitdaging van de positionering ligt: “We zijn ambitieus en dat mogen we meer laten zien. Wát wij bij Avans doen, waaróm we dat doen en hóe we dat doen, zetten we straks meer in de etalage. Door van ons eigen merk een werkwoord te maken, claimen we onze ambitie en trots.”
Beleven en ervaren
Om Avans yourself te beleven, is er een roadshow geweest op onze verschillende locaties. Studenten en medewerkers konden luisteren naar verhalen van medestudenten en collega’s over de betekenis van onze nieuwe positionering bij de ‘silent disco’ en op de foto in de photobooth geheel in de nieuwe stijl.
Benieuwd? Luister naar de verhalen van Bart-Jan, Nikita en Annabelle. In het nieuwe jaar volgen er nog meer ervaringsverhalen.
Ga met ons mee
We willen iedereen uitdagen om met ons mee te gaan zodat we dit beeld samen invullen en versterken. Dan gaat het echt leven.
Waar wacht je nog op? Avans yourself.