De 9e editie van de European Lean Educators Conference (ELEC2023) vindt plaats bij Avans Den Bosch van 24 tot en met 26 oktober 2023. Dat maakte Ton van Kollenburg bekend tijdens ELEC 2022, die plaatsvond bij de University of Galway (Ierland).

Ton van Kollenburg is als lector Improving Business verbonden aan het Centre of Expertise Brede Welvaart en Nieuw Ondernemerschap bij Avans Hogeschool. Van Kollenburg: “We zijn trots dat wij de 9e editie van ELEC mogen organiseren in Den Bosch. Hiermee geven we invulling aan de rol van ons lectoraat en ons Centre of Expertise Brede Welvaart en Nieuw Ondernemerschap: niet alleen kennis vergaren, maar deze ook delen en uitwisselen. Zo brengen we niet alleen de meest recente kennis over lean management bij elkaar, maar zorgen we er ook voor dat men deze direct in de praktijk kan toepassen.”

Over ELEC

De European Lean Educators Conference (ELEC) wordt ieder jaar in een andere Europese stad georganiseerd. Deze conferentie bevordert de belangrijke kennisuitwisseling binnen de academische wereld en tussen academische instellingen en de industrie. ELEC biedt op deze manier een platform voor professoren, docenten, trainers en coaches uit de academische wereld, het bedrijfsleven en overheidsorganisaties om hun kennis en ervaringen te delen en van elkaar te leren. Lean denken wordt beschouwd als een brede verbeterfilosofie, voor zowel management als werkvloer. Het is geheel wetenschappelijk onderbouwd en ondersteund door een voortdurend groeiende set van methoden, technieken en tools.

Wil je meer weten over lean onderwerpen, leren van experts en kennis en ervaring met anderen delen? Laat je gegevens achter via dit formulier  en blijf op de hoogte over ELEC2023.