Speciaal voor onderwijsprofessionals organiseert het lectoraat Brein en Leren van Avans Hogeschool een symposium over kritisch leren denken in het hbo. Het symposium 'Laat je (niets) wijsmaken!' vindt plaats op dinsdag 19 november bij Avans Hogeschool in Den Bosch.

Programma

Prof. Dr. Jan Elen van de Katholieke Universiteit Leuven en prof. dr. Tamara van Gog van de Universiteit Utrecht belichten in hun keynotes de meest recente ontwikkelingen en onderzoeksresultaten over kritisch denken in het hoger onderwijs. Daarnaast zijn er verschillende workshops waar je uit kunt kiezen. Bijvoorbeeld over curriculumontwikkeling, instructie en assessment van kritisch denken. Tijdens het symposium lanceert het lectoraat het platform Kritisch leren denken. Natuurlijk is er ook tijd om te netwerken.

Waar en wanneer

Het symposium vindt plaats op dinsdag 19 november bij Avans Hogeschool aan de Onderwijsboulevard 215 in Den Bosch. Om 9.30 uur gaan de deuren open en om 15.30 uur is het programma afgelopen.

Meld je aan

Het lectoraat Brein en Leren nodigt je van harte uit om aanwezig te zijn. Het aantal plaatsen is beperkt.