Het Expertisecentrum Technische Innovatie (ETI) heeft regelmatig werk voor afstudeerders, stagiaires en student-assistenten. Daarom organiseert ETI een Matchmaking Event voor Avansstudenten.

Bij ETI doen we samen met bedrijven en instellingen onderzoek naar technologische ontwikkelingen. In al onze onderzoeken staat de Resilient City centraal.

Pizza

Studenten die graag willen meewerken aan onderzoek, kunnen onder het genot van een drankje en pizza kennismaken met onderzoekers van het expertisecentrum. In november staan twee Matchmaking Events gepland.

• Donderdag 1 november in Breda (hoofdentree LA gebouw)
  • Donderdag 22 november in Den Bosch (hoofdentree Onderwijsboulevard 215)

We hopen tijdens die avonden (16.30-18.00 uur) al studenten aan onderzoeken te kunnen matchen.

Voor wie

Meedraaien in een onderzoek is niet alleen interessant voor studenten die na het hbo willen doorsturen. Het helpt studenten namelijk ook om hun onderzoekende houding te verbeteren en zo hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten. En dankzij de contacten met bedrijven en instellingen vergroten ze hun netwerk.

Tijdens het traject is er veel aandacht voor de professionele ontwikkeling van de student. Onze onderzoekers dagen studenten uit om meer uit zichzelf te halen en verantwoordelijkheid te nemen.

Studeer jij bij Avans en wil je graag meewerken aan slimme en duurzame oplossingen voor de stad van morgen? Meld je dan hier aan.