Studentenorganisatie AIESEC wil nieuwe studenten stimuleren om plastic flessen her te gebruiken. Daarom zijn ze een duurzaamheidsactie gestart waarvoor ze sponsoren zoeken.

AIESEC is een wereldwijde non-profitorganisatie voor en door studenten. De organisatie houdt zich bezig met diverse thema’s, waaronder leiderschap, intercultureel begrip en duurzaamheid.

Waterflessen

Om haar visie op duurzaamheid kracht bij te zetten, wil AIESEC een hervulbare waterfles schenken aan 36.000 aankomende bachelor- en masterstudenten. Het plan is deze flessen uit te delen tijdens de introductieweken in heel Nederland. AIESEC wil met de actie hergebruik van plastic flessen stimuleren en nieuwe studenten wijzen op het belang van duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid.

Steun

AIESEC zoekt partners om haar actie financieel te ondersteunen. Dit kan op diverse manieren. Interesse? Voor meer informatie neem je contact op met Erwin Saasen van AIESEC Tilburg. Dat kan via [email protected] of via 06 – 25 00 27 48.