Onderzoek in Sustainable Business en Betekenisvol Ondernemen: een minor voor changemakers

In september 2018 start de minor Onderzoek in Sustainable Business. Dit is een minor van het Expertisecentrum Sustainable Business (ESB) en de academies in het economisch domein.

Deze minor staat in het teken van betekenisvol ondernemen, oftewel: ondernemen vanuit een maatschappelijk ideaal. De minor is speciaal bedoeld voor studenten die hun onderzoekend vermogen willen vergroten en geïnteresseerd zijn in duurzaamheidsvraagstukken. Een minor voor changemakers dus.

Praktijkvragen

In de minor werk je aan het oplossen van praktijkvragen rondom betekenisvol ondernemen. Je neemt deel aan lopende onderzoeksprojecten van het ESB, vaak in samenwerking met een externe partner. Je kiest zelf 1 of meer projecten.

Thema’s zijn onder andere sociaal ondernemen, de deeleconomie, zelfsturende teams en integrated reporting. Op de website van het ESB vind je de lopende projecten. Uit eerdere lichtingen blijkt dat de studenten van deze minor daadwerkelijk impact creëren.

Inschrijven

Inschrijven kan tot 20 maart. Meer informatie via [email protected] of via Kiesopmaat.nl.