Online Open avonden

8 november 18:00 - 21:30
9 november 10:00 - 13:30

Online Open avonden en Open dagen voltijd/duaal

Een goede studiekeuze maak je als je doet wat je echt leuk vindt én als je goed op je plek zit. Ontdek van welke hbo-opleiding jij enthousiast wordt en of Avans bij je past tijdens de online Open avonden op 29, 30 en 31 oktober en de Open dagen op locatie op 8 en 9 november.

Kom je ook? Zo haal je het maximale uit je bezoek...

• Volg eerst presentaties van de opleidingen die jij interessant vindt tijdens de online Open avonden. Stel jouw vragen en kom erachter of de opleiding bij je past.
  • Kom dan met 1 van je ouders naar de Open dag van Avans. Proef de sfeer, ontmoet docenten en studenten en ontdek of jij bij ons op je plek zit.

Avans weer beste grote hogeschool van NL

Volgens Keuzegids hbo 2024 is Avans voor de negende keer de beste grote hogeschool van Nederland. De ranking is deels gebaseerd op resultaat uit de Nationale Studenten Enquête. Een groot compliment van onze studenten.

Avans Yourself

Als je bij Avans studeert, kies je ervoor om jezelf te verbeteren. Jezelf uit te dagen en te groeien. Niet omdat het móet, maar omdat jij dat wilt. Zo word je de beste versie van jezelf. Iemand die op voorsprong staat. Avans yourself.

Goed om te weten voor de online Open avonden

• Meld je aan en kies de opleidingspresentaties die jij wilt volgen.
  • Alle opleidingen geven op verschillende dagen en tijdstippen een presentatie.
  • Alle presentaties gaan via MS Teams.
  • Op de dag van je gekozen presentaties krijg je een mail met de laatste tips.

Goed om te weten voor de Open dag

• Je kan de Open dag alleen bezoeken als je je hebt aangemeld.
  • Op 29 oktober is het programma bekend. Meld je nu alvast aan. Je krijgt dan als eerste een mail van ons waarmee je je programma kunt samenstellen.
  • Per opleiding en ronde geldt een maximum aantal bezoekers.
  • Je mag 1 ouder meenemen.
  • Op vrijdag 8 november krijg je per mail de laatste info en je QR code voor entree.