Aardbeving Marokko

Wij zijn diep geraakt door de gevolgen van de aardbeving in Marokko. We beseffen dat de impact enorm is. Daarom willen we ons medeleven betuigen aan de slachtoffers, hun naasten en alle betrokkenen.

Aardbeving Marokko Avans Hogeschool

Onze gedachten zijn bij de Avansstudenten en -medewerkers die familieleden hebben in het getroffen gebied. We denken aan degenen die geliefden hebben verloren of in onzekerheid verkeren over het welzijn van hun dierbaren. We voelen ons ook betrokken door onze samenwerking met verschillende onderwijsinstellingen en andere partners.

Mocht je als student behoefte hebben aan ondersteuning, dan staat Student Support voor je klaar, zowel in de huiskamers in Breda (HA023) en Den Bosch (OE002) als online. Als medewerker kun je contact opnemen met je leidinggevende.

Namens alle medewerkers van Avans,

Het College van Bestuur