Busstaking 19 en 20 januari: onderwijsactiviteiten Avans gaan door

Donderdag 19 en vrijdag 20 januari rijden er in heel Nederland minder bussen door een staking van regionale ov-bedrijven, waaronder busmaatschappij Arriva. Hoeveel medewerkers meedoen aan de staking en hoe groot de hinder precies wordt, is nog niet bekend. De treinen van de NS rijden wel. Ondanks de staking gaan de onderwijsactiviteiten bij Avans Hogeschool gewoon door.

Alternatief vervoer

Het College van Bestuur adviseert studenten en medewerkers die normaal gesproken met de bus naar Avans komen, om alternatief vervoer te regelen of een andere oplossing te zoeken.

Adequate oplossing

Als toetsen of lessen door de staking onverhoopt niet kunnen doorgaan, zorgen de opleidingen zelf voor adequate oplossingen. Studenten en medewerkers worden in dit geval door hun eigen opleiding hierover geïnformeerd.