NS-staking 31 augustus: onderwijs- en introductieactiviteiten Avans gaan gewoon door

Het College van Bestuur van Avans Hogeschool heeft besloten dat de geplande onderwijs- en introductieactiviteiten op woensdag 31 augustus gewoon doorgaan. Dit vooruitlopend op de NS-staking in Oost- en Zuid-Nederland, onder andere in Arnhem, Breda, Ede-Wageningen, Enschede, Maastricht, Nijmegen en Vlissingen.

Met dit besluit komt het College van Bestuur (CvB) tegemoet aan studenten en medewerkers die op 31 augustus geen hinder ondervinden van de staking. Degene die niet reizen met de trein kunnen zoals gepland hun lessen volgen en deelnemen aan de introductieactiviteiten.

Voldoende tijd

Daarnaast adviseert het CvB studenten en medewerkers die normaal gezien op 31 augustus reizen met de NS om alternatief vervoer te regelen of een andere oplossing te zoeken aangezien daar voldoende tijd voor is.

Adequate oplossing

De opleidingen zorgen zelf voor adequate oplossingen mochten lessen of introductieactiviteiten door de staking onverhoopt niet kunnen doorgaan. Studenten en medewerkers worden in dit geval door hun eigen opleiding hierover geïnformeerd.