Zonder afspraak vaccineren bij Avans

Studenten en medewerkers van Avans kunnen zich zonder afspraak laten vaccineren tegen Covid-19 in de prikbus op locatie Hogeschoollaan in Breda.

Komende woensdag 15 en donderdag 16 september is de GGD-bus van 9.00 tot 17.00 uur op het terrein te vinden. Een GGD-medewerker voert de vaccinaties uit en geeft alle benodigde informatie. Het prikken gaat op volgorde van binnenkomst.

Wie zich al eerder zonder afspraak wil laten vaccineren, kan maandag 13 en dinsdag 14 september terecht op de campus van Breda University of Applied Sciences (BUAS).

Den Bosch en Tilburg

De GGD wil ook in Den Bosch in de buurt van de Onderwijsboulevard een mogelijkheid bieden om je te laten vaccineren zonder afspraak. Het lijkt erop dat dat in de week van 22 september mogelijk wordt. Informatie hierover volgt nog. In Tilburg kunnen studenten en medewerkers een vaccinatieafspraak maken bij de reguliere stedelijke locaties.

Meer en uitgebreidere informatie is te vinden in dit artikel op coronavirus.avans.nl.