Paul Rüpp: We kunnen dit jaar tevreden afsluiten

"Avans bruist. Avans Bouwt. En wie bouwt, die bouwt aan zijn toekomst.", zegt College van Bestuur-voorzitter Paul Rüpp in deze videoboodschap. Hij kijkt vooruit naar het nieuwe studiejaar, de hoge tevredenheid van onze studenten en de bouwactiviteiten op onze locaties.

Rüpp blikt ook kort terug op het afgelopen jaar. Dat was door de coronapandemie een ingewikkeld jaar waarin we veel vanuit huis studeerden en werkten. En ondanks die uitdagingen geven de studenten Avans een dikke voldoende, zo blijkt uit de Nationale Studenten Enquête. “Dat maakt dat we dit jaar ook weer tevreden afsluiten.” “Gelukkig zijn de vooruitzichten dat we het komende schooljaar weer op normale wijze kunnen gaan starten.”