Videoboodschap Paul Rüpp: “Hartverwarmende reacties van studenten voor onze medewerkers.”

Studenten complimenteren hun docenten met hartverwarmende berichten. Paul Rüpp reageert in een videoboodschap.

Op de dag van de leraar lieten veel studenten een compliment achter op Instagram voor de docenten van Avans Hogeschool. “Hartverwarmende reacties voor onze medewerkers die zo hun best doen om te zorgen dat Avans kan blijven draaien”, zegt de voorzitter van het College van Bestuur Paul Rüpp in een videoboodschap.

Volg richtlijnen

“Complimenten die we goed kunnen gebruiken, want er wordt nog steeds een groot beroep gedaan op de veerkracht en de wendbaarheid van onze medewerkers en studenten.” Rüpp roept dan ook op om oog en zorg te houden voor elkaar. Maar ook om de coronarichtlijnen goed te blijven volgen: “Belangrijkste is en blijft: houd die anderhalve meter afstand. Was je handen heel erg goed. Spreek elkaar aan, neem je verantwoordelijkheid daarin.”

Poster voor studentenhuizen

De Brabants hoger onderwijsinstellingen ontwikkelden een poster met daarop de belangrijkste coronaregels voor studentenhuizen. Studenten kunnen de poster ophalen bij de receptie of downloaden op coronavirus.avans.nl.

Mondkapjes

Deze video is opgenomen nét voordat het kabinet het mondkapjesadvies uitbreidde naar het hoger onderwijs. Vandaar dat je in de video nog niemand met een mondkapje ziet. Dat advies geldt nu dus ook bij Avans hogeschool. Op coronavirus.avans.nl lees je er meer over.