Schrijf je in voor de Movisie Scriptieprijs 2020

Ben jij recent afgestudeerd aan een masteropleiding van een Nederlandse hogeschool of universiteit? En gaat jouw scriptie over de aanpak of agendering van een maatschappelijk vraagstuk, of een nieuw perspectief hierop? Stuur je scriptie dan in en ding mee naar de Scriptieprijs 2020 van Movisie.

Movisie reikt inmiddels al zeven jaar de Scriptieprijs uit. Met de Scriptieprijs wil Movisie als kennisinstituut de wetenschappelijke basis en effectiviteit van aanpakken in het sociale domein versterken en onderzoek naar kwaliteit, innovatie en professionalisering stimuleren. Deelnemers maken kans op een geldprijs van € 750,- en ondersteuning bij het schrijven van een artikel op de debatsite www.socialevraagstukken.nl. Er worden twee prijzen uitgereikt: één prijs in de categorie hbo-master en één in de categorie wo-master.

Lees hoe je kunt deelnemen en schrijf je in.