Studenten Softwareontwikkeling presenteren apps aan opdrachtgevers

Derdejaars Informaticastudenten bij Avans Hogeschool in Den Bosch ontwikkelden apps en backoffices als onderdeel van de major Softwareontwikkeling. Tijdens een gezamenlijk opleveringsmoment presenteerden zij hun werk aan hun uiteenlopende opdrachtgevers, onder andere in de vorm van demo's.

Apps voor Porsche, ouderen en basisschoolkinderen

Voorbeelden van apps ontwikkeld door de Informaticastudenten:

• Info Support/Porsche Centrum Gelderland: een mobiele applicatie om papieren administratie rondom leenauto’s te verminderen. Dit bespaart heel veel tijd bij het wegbrengen naar en ophalen van auto’s bij klanten.
  • Social App: een applicatie voor ouderen om in hun zorginstelling meer contact met elkaar te hebben en zo elkaar te kunnen helpen bij dagelijkse situaties.
  • Digicatch: een leuke app voor basisschoolkinderen om in hun omgeving dieren te ontdekken en daarbij leerzame informatie te krijgen.