1 van de 6 kanshebbers voor de Avans Innovatieprijs

Studenten Commerciële Economie en Small Business en Retail Management zijn geselecteerd voor de Avans Innovatieprijs 2017. De prijs wordt uitgereikt op 13 april tijdens de Onderwijsdag in Den Bosch.

Elk jaar reikt Avans een prijs uit aan een initiatief binnen de hogeschool dat innovatief is, getuigt van lef, toepasbaar is en een bijdrage levert aan de Ambitie van Avans.

6 kanshebbers

De jury heeft 6 kanshebbers geselecteerd, waaronder ook het project ‘Learning Community’ van studenten Commerciële Economie en Small Business en Retailmanagement, in samenwerking met studenten van de Academie voor Communicatie en User Experience en de Academie voor Marketing en International Business.

Learning Communities

Learning Communities gaat over de samenwerking tussen academies waarbij studenten leren als grondhouding beschouwen. Een belangrijke rol is weggelegd voor persoonlijk leiderschap van docenten. En studenten en docenten maken gebruik van elkaars expertise.

Lees meer in Punt.