Geslaagde introductie bij de Efteling

Ruim 600 eerstejaarsstudenten van de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) kregen aan het begin van hun studiejaar een hartelijk welkom in de Efteling. Na het ochtendprogramma in de theaterzaal brachten zij onder leiding van hun coaches de middag door in het attractiepark in Kaatsheuvel.

Introductie

De studenten werden toegesproken door Edwin Verlangen, directeur AAFM, en Marjolein van der Kaa en Tom Dierckx, beiden docent bij de opleiding Accountancy. Olaf Vugts, manager imagineering bij de Efteling, gaf de studenten inzage in de filosofie van de organisatie. Gastvrijheid zit in het DNA van alle medewerkers die de bezoekers een onvergetelijk dag proberen te bezorgen. Verder gaf hij de studenten als boodschap mee: ‘Wordt beter in waar je goed in bent’.

Daarna kwamen Ton van Abeelen, partner bij Deloitte en Efteling medewerkers Sven Olree, teammanager Operationele Zaken, Simone van Oort, oud-student Avans en Senior HR adviseur, en Ralph van Kuijeren, Controller Algemene en commerciële zaken aan het woord. Zij vertelden over de verschillende beroepen waar studenten van de AAFM na hun afstuderen in terecht kunnen komen. Al met al een geslaagde aftrap voor alle studenten en docenten, die past bij de doelen van het oriënterende programma in de eerste periode van het hogeschooljaar.