Avans 9 juni open voor burgers en bedrijven

Bedrijven en burgers die willen zien wat Avans Hogeschool hen te bieden heeft, zijn op dinsdagavond 9 juni welkom bij het Open Huis van Avans in Den Bosch. Avans laat zien hoe de hogeschool meerwaarde levert aan de regio en vraagt de regio om mee te denken over de hogeschool.

Robots knuffelen en meedenken over ambities hogeschool

Iedere bezoeker stelt zelf een eigen ‘vakkenpakket’ voor de avond samen. Een greep uit het programma: knuffelen met Paro de robotzeehond, ontsnappen uit de Escape Room of een unieke geurinstallatie ervaren die je meeneemt naar de laatste levende minuten van bekende wereldburgers. Wie meer wil weten over Avans kijkt mee bij De Avanswereld Draait Door onder leiding van Omroep Brabant-presentatrice Carla van Loon, praat mee over de ambities van Avans 2020 of duikt in de vele onderzoeksprojecten van studenten en onderzoekers van Avans. Voor alle bezoekers is er een hapje en een drankje. Het volledige programma is te vinden op http://openhuis.avans.nl.

Samen met Avans blijven ontwikkelen

Avans Hogeschool staat middenin de samenleving en maakt iedere dag met 29.000 studenten en 2.400 medewerkers de verbinding met wat leeft en speelt in de maatschappij. De studenten lopen stage bij bedrijven in de regio, docenten en onderzoekers werken samen met gemeenten en maatschappelijke instellingen en afgestudeerde professionals leveren een waardevolle bijdrage aan de Brabantse economie. Avans maakt het verschil voor én met de studenten en voor én met de samenleving.

Ouders, alumni, bedrijven, buurtbewoners

Iedereen is welkom tijdens het Open Huis. Misschien is uw interesse als ouder van een Avansstudent gewekt. Of u wilt als partner in het bedrijfsleven graag bij ons onderwijs betrokken zijn. Als alumnus ziet u wellicht mogelijkheden om betrokken te blijven bij Avans.

Ontdek tijdens het Open Huis op 9 juni van 17.00 -21.00 uur hoe Avans Hogeschool het verschil maakt. Meld u aan op: http://openhuis.avans.nl