Consument koopt belevenis

Future Fields on Tour staat 24 maart in het teken van waardecreatie en belevenis. Daan Noordeloos van Transavia en Albert Boswijk van het European Centre for the Experience and Transformation Economy vertellen waarom consumenten bereid zijn te betalen voor het gevoel dat een product teweegbrengt. Ontdek de psychologie achter klantgerichte acties en de echte waarde van een vliegreis en schrijf je snel in. Deelname is gratis.

Future Fields on Tour is een serie bijeenkomsten waarbij docenten, studenten en bedrijven de handen ineen slaan om voorbereid te zijn op de wereld van morgen. Het evenement richt zich vooral op vraagstukken over marketing en ondernemerschap.

Grensverleggende sprekers

Albert Boswijk is organisatieadviseur en oprichter van het wereldwijd toonaangevende kenniscentrum European Centre for the Experience and Transformation Economy. De consument betaalt voor materiële waarde, het product of de dienst, maar ook voor immateriële waarde. Dit heeft effect op de gebruiker en op de professional die afhankelijk is van het gedrag van de gebruiker. Boswijk geeft inzicht in de meest recente ontwikkelingen in de beleveniseconomie, vertelt hoe grote bedrijven werken met het verkopen van belevenissen en hoe het MKB daarvan kan leren. Zijn verhalen over hoe bijvoorbeeld een kop koffie van heet water en gemalen poeder een sfeerbepaler van je avond is geworden, bieden inspiratie en reflectie op moderne marketing.

Daan Noordeloos is als manager Marketing & Klantstrategie bij Transavia dagelijks bezig met klantbeleving. Zijn werk is een voorbeeld van hoe het meten van de ervaring en wensen van de klant zorgt voor een haarfijn afgestemde reiservaring. Moderne technologie maakt het mogelijk om grote databases met klantgegevens en klantervaringen in te zetten voor een op de persoon afgestemde benadering van de consument.

Interactief event

Naast 2 inspirerende sprekers, spelen bezoekers een grote rol. Future Fields on Tour is een interactief event met ruimte voor de visie van de bezoekers. Future Fields is een initiatief dat tot stand is gekomen in samenwerking met Avans Hogeschool en Crowd Expedition. Het is een platform waar docenten, studenten en bedrijfsleven rondom marketing en ondernemerschap kennis en kunde delen.

Meer informatie en inschrijven

Inschrijven kan nog tot en met vrijdag 20 maart. Schrijf snel in want er zijn nog maar enkele plekken beschikbaar.