Avans voorop in certificering studenten Microsoft Dynamics

Avans-studenten verrijken meer en meer hun CV met een Microsoft Dynamics Certificate, waarmee ze aangeven aandacht te hebben besteed aan het vakdomein Enterprise Resource Planning (ERP). “Een prima extraatje op het CV, waarmee de student aangeeft goed te kunnen werken met geïntegreerde bedrijfsbrede informatiesystemen,” zegt docent Hans van der Hoeven van de opleiding bedrijfseconomie.

Voor de Bossche opleiding Bedrijfseconomie heeft Avans het curriculum ter inzage gegeven aan Microsft, die op basis daarvan heeft geconcludeerd dat de Bedrijfseconomiestudenten in aanmerking komen voor zo’n certificaat. In eerste instantie geldt dit voor de Bossche Bedrijfseconomieopleiding, maar vanaf nu kunnen ook andere opleidingen hun curriculum inzenden.