Gastcollege Alexander Pechtold

D66-fractievoorzitter Alexander Pechtold geeft samen met partijgenoot en Tweede Kamerlid Paul van Meenen een gastcollege op Avans Hogeschool. Het bezoek van de 2 D66-politici staat in het teken van de landelijke Onderwijstour die de partij houdt langs verschillende steden.

D66 trekt de komende maanden door het land om ideeën te verzamelen van leerlingen, studenten, docenten en ouders. Pechtold en Van Meenen delen tijdens het gastcollege hun visie op het onderwijs van de toekomst. Ook gaan de 2 politici in de debat met studenten die het gastcollege bijwonen.

Het gastcollege vindt plaats op 24 januari van 09.45 tot 11.15 uur. Locatie: Avans Hogeschool Hogeschoollaan 1 in Breda. Studenten, Avansmedewerkers en de media zijn welkom op de bijeenkomst. Meld je aan via deze link: Pechtold en Van Meenen