, door

Expertisecentrum Veiligheid: een bijzonder jaar

Het jaarverslag 2020 van het Expertisecentrum Veiligheid is gereed. Naast een infographic, waarin je in één oogopslag ziet wat de resultaten zijn van het afgelopen jaar, tonen we via reflecties vanuit de verschillende lectoraten hoe we ons ontwikkelen, welke onderzoeken en projecten er lopen en hoe we samenwerken met het onderwijs en het werkveld.

Je leest over de verbinding van onderzoek met onderwijs, hoe we inhoud van onderzoek koppelen aan het onderwijs, de manier waarop we onze studenten als expert begeleiden bij hun afstuderen of hoe ze actief meewerken aan onderzoek in de rol van student assistent. En natuurlijk over de verbinding tussen onderzoek en het werkveld: belangrijk voor het ontwikkelen en delen van kennis met mensen uit de beroepspraktijk.

Lees hier het jaarverslag.

De projecten die er het afgelopen jaar het meest uitsprongen worden belicht in het jaarverslag bij het onderdeel reflecties. En je kunt meer lezen over WayOut (een project waar meerdere lectoraten aan verbonden waren) en het jaarlijkse EV congres.

Wil je meer weten over deze onderzoeken en projecten, neem dan gerust contact op via [email protected].

Wil je weten welke projecten er nog meer lopen, naast de onderwerpen die terugkomen in het jaarverslag? Neem dan een kijkje op onze website.