Donderdag 8 september rijden er in heel Brabant minder bussen door een staking van busmaatschappij Arriva. Arriva meldt dat ze probeert om zoveel mogelijk de normale dienstregeling te rijden, maar dat de staking hinder zal opleveren voor meerdere groepen reizigers. Ondanks de staking gaan onderwijsactiviteiten en het HBO Intro Festival gewoon door.

Alternatief vervoer

Het CvB adviseert studenten en medewerkers die normaal gesproken met de bus komen, om alternatief vervoer te regelen of een andere oplossing te zoeken.

Adequate oplossing

Als lessen door de staking onverhoopt niet kunnen doorgaan, zorgen de opleidingen zelf voor adequate oplossingen. Studenten en medewerkers worden in dit geval door hun eigen opleiding hierover geïnformeerd.