De laatste aflevering van de Covid College Tour op 23 juni is een special. Het expertpanel en gasten praten daarin over de toekomst van het onderwijs, het studentenleven, welzijn en evenementen bij Avans na corona. Welke lastige keuzes staan nog op het menu voordat we weer 'terug naar normaal' kunnen?

Hoe gaan we weer van start? Zijn de introducties komend schooljaar wéér online? Gaan we naar een testbeleid waarbij iedere student en medewerker zich zal laten testen? Deze onderwerpen komen zeker aan bod in deze laatste aflevering van Covid College Tour op woensdag 23 juni, 20:00 uur.

Zelftesten

De afgelopen maanden werkte Avans mee aan een pilot met zelftesten. Jacomine Ravensbergen van het College van Bestuur deelt de uitkomsten van deze pilot en het gedragsonderzoek van Avans. Samen met een expertpanel met onder anderen Carla Nagel, expert zelftesten en projectleider van de pilot zelftesten en Jessica Nooij, sociaal psycholoog en gedragsonderzoeker, gaan we in deze special in op het toekomstperspectief van Avans.

Daarnaast blikken presentator Mark Dekker en zijn gasten terug op de vorige 5 afleveringen van Covid College Tour. Daarin kwamen thema's aan de orde als de historie van pandemieën, het ziektebeeld, vaccineren, ons gedrag tijdens een pandemie en het effect op de economie.

Aanmelden

Wie wil, kan in de uitzending vragen stellen over, bijvoorbeeld, hoe hoe het komende studiejaar er uit gaat zien.
Aanmelden kan via deze link.

Benieuwd naar de masterclasses van de voorgaande Covid College Tours? Alle afleveringen zijn online terug te kijken.