Vierdejaarsstudenten van de Pabo verrasten hun docent Wytze Klok in de laatste week van hun afstudeeronderzoek. Tijdens de online les verschenen de studenten in beeld met een mondkapje waarop stond: ‘Team Wytze’. De studenten wilden daarmee hun docent bedanken voor zijn betrokkenheid.

“Het begon eigenlijk als een gek idee”, vertelt mede-initiatiefnemer Monique Pieterse, vierdejaars aan de Pabo. “Onze eerste offline bijeenkomst vorig jaar november voor ons afstudeeronderzoek was meteen zo gezellig, dat wij de ruimte voelden om iets leuks te doen. Ik zag een folder van Kruidvat waar mondkapjes in stonden die je zelf kon laten bedrukken. Ik heb ze meteen besteld. Maar omdat ze te laat binnenkwamen, konden we ze door het ingaan van de lockdown alleen laten zien in een online les.”

Hoe de studenten dat aanpakte en hoe docent Wytze reageerde, lees je in het artikel van Punt.