Colette Cuijpers (Juridische Hogeschool Avans & Fontys) is gekozen tot Lector van het Jaar 2020.

“Cuijpers' onderzoek (Juridische Hogeschool Avans & Fontys) heeft door samenwerking met het onderwijs en het werkveld de vernieuwing van een heel beroep in gang gezet”, aldus de jury, bestaande uit vertegenwoordigers van het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO), Science Guide en ICT-coperatie SURF. Bij de toekenning speelde ook de maatschappelijke impact van het werk van Colette als lector Recht & Digitale Technologie een belangrijke rol. Joep Houterman (Fontys) en Jacomine Ravensbergen (Avans Hogeschool) feliciteerden Colette – op veilige afstand – met het behalen van deze mooie prijs met bloemen en gebak.

Lees meer over ‘Lector van het jaar’ op de website van Science Guide.