Op zaterdag 18 april 2020 vindt in Snowworld Rucphen een reünie plaats van de opleiding fysiotherapie in Breda. Voor deze reünie zijn alle alumni, collega's en oud-collega’s uitgenodigd die verbonden zijn geweest aan de opleiding fysiotherapie van AVANS Hogeschool en haar rechtsvoorgangers, in Breda en Vlissingen.

Winterwerkweek

Aanleiding voor de reünie is het 30-jarig bestaan van onze Winterwerkweek. De reünie zal dan ook een 'Winterwerkweekrandje' hebben. Dat start al met het feit dat de reünie qua duur en invulling wat anders is dan je misschien zou verwachten. We hebben een dagvullend programma voor deelnemers in petto, maar je kunt jezelf ook voor een deel van dit programma aanmelden.

Word lid van de besloten LinkedIngroep Reünie Avans Fysiotherapie Breda 2020.

Volg de Facebookpagina AlumniAGZ Fysiotherapie Avans.

Meld je aan via het formulier.

De kosten zijn afhankelijk van de onderdelen van het programma die je wilt volgen. Ze bedragen maximaal 30 euro.

Voor meer informatie, mail je naar Lieke van Oort.