In het jaarrapport 2019 geven we uitleg over de ontwikkelingen en activiteiten van het expertisecentrum het afgelopen jaar en reflecteren we op het afgelopen jaar.

Waar in 2018 een heldere focus neerzetten het doel was, stond 2019 in het teken van de overgang naar een volwaardig expertisecentrum met 5 lectoraten. Na een lange zoektocht zijn 3 nieuwe lectoren bij het expertisecentrum gestart. Deze lectoren hebben allemaal hun eigen expertise en inzichten. Gezamenlijk leveren ze een bijdrage aan de Resilient City. Dit doen ze via praktijkgericht onderzoek samen met docenten, studenten en het werkveld. Het motto is: Solving tomorrow’s natural resource challenges together. De lectoren hebben zich officieel gepresenteerd tijdens het Resilient City Event op 14 november 2019.

De kernpunten van de activiteiten van het expertisecentrum voor 2019 zijn:

• samenhang met de visie van de techniekacademies van Avans Hogeschool
  • de zichtbaarheid verbeteren, halen en brengen
  • de kwaliteit: weten of we het goed doen
  • volume en omvang van het expertisecentrum vergroten
  • invulling geven aan de aanbevelingen vanuit de visitatie.

Gebruik en erkenning

Het expertisecentrum levert producten en diensten via de onderzoeksprojecten en creëert activiteiten. De indicatoren geven inzicht in het gebruik van de producten in het onderwijs, de beroepspraktijk, het kennisdomein én in de erkenning van die producten door de gebruikers.

Reflecteren

In het jaarrapport geven we uitleg over de ontwikkelingen en activiteiten van het expertisecentrum het afgelopen jaar en reflecteren we op het afgelopen jaar. Door middel van de diverse projectomschrijvingen laten we zien hoe we werken, welke keuzes we maken en welke vaardigheden we inzetten.

Bekijk het jaarrapport 2019. Mocht u willen reageren of nog vragen hebben, laat het ons weten.