Op dinsdag 22 oktober brengt het lectoraat Leerkracht een tegenbezoek aan de Artesis Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Na een interessante uitwisseling op 18 december 2018 in Breda, gaan lectoraatsmedewerkers nu in Antwerpen aan de slag rondom Samen Opleiden.

Er is een mooi programma samengesteld, rondom Samen Opleiden. Dat is op meerdere manieren boundary crossen. Er is een internationale uitwisseling over werkplekleren tussen Kenniscentrum 'Partner in Kennis' van de PABO van Avans Hogeschool en de Educatieve bacheloropleidingen kleuter- en lager onderwijs van AP.

De bijeenkomst vindt plaats van 9.00 tot 12.30 uur op de campus Noord van AP, een twintigtal minuten lopen vanaf het Centraal Station in Antwerpen.