Alle mbo-, hbo- en wo-studenten uit Den Bosch en omgeving kunnen op 30 oktober aan de slag met data. Data kom je in alle beroepen tegen, maar wat kun je ermee en wat betekent het voor jou als student?

Lector Data Science & ECT Ander de Keijzer begeleid de kick-off op woensdag. “Omdat je overal met data te maken krijgt, verbinden we ons als Avans Hogeschool aan de Den Bosch Dataweek en organiseren we samen met partners de Talentendag voor alle studenten in de regio.”

Op het programma staan workshops, lezingen en een escaperoom. Op het DATAplein maak je kennis met verschillende bedrijven en projecten op het gebied van data science. Alle mbo-, hbo- en wo-studenten uit de regio kunnen zich aanmelden.

Lees het hele artikel op Punt.