Avans mag naar verwachting vanaf september 2019 de nieuwe 2-jarige hbo-opleiding Ad Built Environment starten in Den Bosch en Roosendaal. Eind april volgt het definitieve besluit van de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO).

Built Environment

Tijdens de tweejarige voltijd Ad-opleiding Built Environment staat de gebouwde omgeving centraal. Studenten leren hoe ze een omgeving ontwikkelen, inrichten en hoe ze de gebouwen en infrastructuur ontwerpen en bouwen. Ze kunnen zich ontwikkelen in de richting van bouwkunde, infratechniek en ruimtelijke ontwikkeling.

Associate degrees

De Avans Academie Associate degrees in Den Bosch en de Associate degrees Academie in Roosendaal (samenwerking tussen Avans en HZ University of Applied Sciences) bieden tweejarige praktijkgerichte opleidingen aan met een wettelijk erkend hbo-diploma. De academies werken samen met ROC’s in de regio en met het bedrijfsleven.

Voorlichting

Toekomstige studenten kunnen zich oriënteren op de nieuwe opleiding:
- Avans Academie Associate degrees Den Bosch, Statenlaan 29-67: Open avond op 20 maart 2019 van 18.00 uur tot 21.00 uur. Meld je hier aan.
- Associate degrees Academie Roosendaal, Mill Hillplein 1: Open avond op 16 april van 18.00 tot 21.00 uur. Meld je hier aan.