De Academie voor Algemeen Financieel Management (AAFM) was gastheer van de First International Field School. Van 18 tot en met 22 februari ontving AAFM studenten van de Thompson Rivers University uit Kamloops in Canada.

Verschillende culturen

7 studenten van de opleidingen Accountancy, Bedrijfskunde, Finance & Control en Human Resource Management ontwikkelden samen met 9 Canadese studenten allerlei activiteiten. Doel was om kennis te maken met de Nederlandse manier van zakendoen en te leren hoe je met verschillende culturen omgaat.

Bavaria en Strijp-S

De eerste dag was er een intercultural awareness game en verkenden de deelnemers Breda. Op dinsdag en woensdag zijn de studenten aan de slag gegaan bij de Avans Innovative Studio. Op donderdag bezochten de deelnemers Bavaria in Lieshout en Strijp-S. in Eindhoven. Als afsluiting van De First International Field School brachten de studenten een dag in Antwerpen door.

Het was een leerzame week voor de studenten, waarin we de banden met de Thompson Rivers University hebben aangehaald.