Een frisse blik en drie creatieve oplossingen voor uw vraagstuk: dat levert deelname aan de Avans Multidisciplinary eXperience (AMX) ondernemers op. Tijdens de AMX van 29 oktober tot en met 2 november 2018 werken derde- en vierdejaars studenten van verschillende opleidingen een week lang aan innovatieve oplossingen. Bedrijven kunnen zich vanaf nu aanmelden.

Meld u nu aan voor de AMX.

Multidisciplinair

Sommige vraagstukken of problemen zijn te complex om zelf op te lossen of vragen om een multidisciplinaire aanpak. Studenten van verschillende opleidingen werken tijdens de AMX samen aan echte casussen van externe opdrachtgevers.

In eerdere edities ontwikkelden studenten onder meer een verdienmodel voor de app veiligebuurt.nl, onderzochten ze de levensvatbaarheid van een nieuw horecaconcept en zochten studenten naar een duurzame oplossing voor het hergebruiken van grafmonumenten. Deelnemende ondernemers waren enthousiast over de opzet van de AMX-week: “Het feit dat de studenten gedurende één week ergens fulltime induiken spreekt me aan”, aldus Roep Stapper en Eva Froger van duurzame uitvaartonderneming GreenLeave.

Meedoen?

AMX is op zoek naar bedrijven, instellingen of organisaties die een oplossing zoeken voor een complex vraagstuk. Drie teams van vijf studenten gaan met uw vraag aan de slag. Daarvoor hebben we een aantal dingen van u nodig. Allereerst een werkplek met wifi waar drie teams tijdens de projectweek kunnen werken. Daarnaast is het belangrijk dat u twee tot drie uur tijd heeft om studenten op weg te helpen en dat u aanwezig bent bij de kennismaking op maandag 29 oktober en de afsluiting op vrijdag 2 november in Breda. Ook moeten de studenten vrij onderzoek kunnen verrichten binnen uw organisatie.

De accountmanagers van AMX kunnen u helpen bij het formuleren van uw vraag. Deelname aan AMX is kosteloos. Meld u nu aan voor de AMX.

Voor meer informatie neemt u contact op met het Avans Ondernemerscentrum (AOC). Neem contact op via: 088 - 525 77 37 of [email protected].