Milou van Harsel, promovendus bij het lectoraat Brein en Leren, heeft de Junior Researcher Award in de wacht gesleept.

hogeschoollaan, Brein en Leren

Zij ontving deze prijs voor de beste posterpresentatie eind augustus tijdens een congres van de European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). Leden van EARLI’s Special Interest Group (SIG) 6&7 delen ideeën over en resultaten uit recent onderzoek naar onderwijskundig ontwerpen en leren en lesgeven met computers.

milou van harsel junior research award certificaat

Milou belichtte de resultaten van haar eerste onderzoek in haar posterpresentatie getiteld Sequencing example study and practice problem solving in higher technical education.

Samen met docenten van verschillende Avans-techniekopleidingen onderzoekt Milou van Harsel hoe en wanneer videovoorbeelden effectief, efficiënt en motiverend zijn voor het leren van eerstejaars hbo-studenten.