We zitten nog middenin de zomer. Een periode waarin de meeste studenten vakantie vieren. Toch wordt op de achtergrond hard gewerkt om voor tienduizenden van hen straks de tocht naar hun studiestad onvergetelijk te maken. Op donderdag 1 en 8 september staat in de Avanssteden Breda en Den Bosch namelijk het HBO Intro Festival weer paraat om een goede introductie te garanderen.

's-Hertogenbosch

Het evenement in Den Bosch trapt traditiegetrouw het studiejaar af. De organisatie verwacht op 1 september zo’n 3500 bezoekers op het Residentieplein aan de Onderwijsboulevard. Het festivalterrein opent om 17.00 uur haar poorten. De laatste act eindigt om 23.00 uur.

Breda

Op 8 september is het de beurt aan het grote broertje van het festival in Den Bosch. In Breda komen ruim 20.000 studenten op het HBO Intro Festival af dat plaatsvindt in het centrum van de stad. De sportactiviteiten starten al om 15.00 uur. En de optredens op onder andere de Grote Markt en de Havermarkt beginnen om 17.00 uur en eindigen om 23.00 uur.

Kijk op de website van HBO Intro Festival voor het volledige programma van Den Bosch en Breda.