Nieuws

Deeltijdstudenten Sportmarketing van Avans Hogeschool organiseren voor het vak sport en evenement het seminar Be Engaged. Geïnteresseerden zijn welkom om mee te praten met professionals op het gebied van sport en marketing. Voormalig profvoetballer Wim Kieft en NAC-directeur Justin Goetzee zijn 2 van de gasten.

Deelnemers die zich inschrijven hebben de mogelijkheid om een stelling aan te leveren, stelt Martin Straatman van de organisatie. “Deze stellingen worden onderverdeeld in een tweetal thema’s namelijk: de journey van traditionele sponsoring naar fan engagement en het gebruik van sport en health bij de positionering en marketingstrategie van een organisatie.”

Andere gasten

Het seminar kent naast Kieft en Goetzee nog 5 sprekers die werkzaam zijn bij vooraanstaande bedrijven op het gebied van sport, marketing en engagement. Onder wie Mike Mossel van Dutch Lions FC en Tom Fadrhonc specialist op het gebied van international finance en international marketing. Zij zullen samen met Jeroen maas (Manager PR en Communications bij General Motors), Judith tillemans (Sponsormanager Aegon) en Dick de Heus (Directeur Heus adviesbureau)de discussie aangaan met de deelnemers.  

Be Engaged vindt plaats op 3 juni van 15.30 tot 19.30 uur op de Hogeschoollaan 1 in Breda. Aanmelden voor het seminar en voor meer informatie over het programma kunt u terecht op de website van Avansdeeltijd.